MINA REFLETIONEN OM DAGEN, och rösta i skolan-bibioteket =)

Mina reflektioner om dagen:


Hur har vart dagen ?
svar: jaapp, dagen ha vart jättebra i skolan. Idag satt jag i klassen och funderade lite grejer som jag ska lägg dom på bloggen. Då chekade jag i aftonbladet.se  och  expers.se  men ahh hittade inte nått speciall att skriva.

Vad har jag lärt mig ?
svar: yee, ahh vet inte riktigt men försökte och ba förstå lite svåra texter och slå upp dom på lexin eller Googelöverssätt .:)






RÖSTA I SKOLANBIBLIO...

Hihi, tja alla, idag efterskolan gick vi (9:orna) till skolans-biblioteket för att RÖSTA!
så när jag var framme där då såg jagg att det var lite småprat och lite kaos men ahh annars var det jätte snyggt kö:o ungefär 16personer framför mig! Fan oxå!
Då när jag fick komma in då valde jag (socialdemokraterna parti) kanske ni frågar varför jag valde social......
Yees för att jag såg att Mona Shalin var den smartast och hade känslor efter att hon ska vara den bäst som ska acceptera,hur man säger aa ni förstår,  att hon hade många bra anledningar för att bli en bra Statminster..............!
Sen röstade jag på henne och efter fick vi åka hem. Det var den första gång som jag röstar på nån :O  Kännste helt bra :D(y)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0